קייטרינג הרב מחפוד

אתם לא רוצים לפספס את המבצע הזה:

כל אירוע הוא שמחה גדולה. אין זה משנה אם מדובר בבר מצווה, חתונה או אפילו אירוע עסקי. כאשר אתם מארגנים אירוע, אתם רוצים שהוא יעבור ללא תקלות. מסיבה זו אתם דואגים להזמין אולם מראש, צלם וגם כמה אטרקציות שיכולות להוסיף מעט לאירוע הגדול שלכם. אך אחד הדברים שאסור להתפשר עליהם הוא הקייטרינג, וכשמדובר באירוע שבו יש מסורתיים ודתיים רבים, כדאי אף להזמין קייטרינג הרב מחפוד כדי להינצל מן הספק.

קצת על כשרות הרב מחפוד

הרב שלמה מחפוד הוא האחראי נכון להיום על כשרות בד”ץ יורה דעה, כשרות שסומכים עליה רבים. הרב מחפוד למד בכולל וולוז’ין שבבני ברק וקיבל הכשרה בתחום השחיטה והניקור. בתקופה זו עבד הרב מחפוד בהשגחתו של הרב לנדא במערכת הכשרות של בני ברק בתור משגיח כשרות תרומות ומעשרות. בסופו של דבר השתלב הרב מחפוד במערכת השחיטה שניהל הרב לנדא ועבד בה במשך 26 שנה. ב-2001 הקים הרב מחפוד את מערכת הכשרות בד”ץ יורה דעה, והיא מקובלת היום על עדות חרדיות.

אז מה אוכלים?

מכירים את הקלישאה כי קייטרינג לאירועים כשר אינו בהכרח טעים? ובכן, מדובר בסך הכול בקלישאה כי קייטרינג הרב מחפוד מציע מטעמים רבים שכדאי בהחלט לנסות:

  • נתחיל עם הסלטים –תוכלו לגרות את תאבונם של האורחים במגוון רחב של סלטים: חציל טבעי, כרוב וגזר בתחמיץ, סלט כרוב סגול, קולרבי המעורב עם פלפלים וגזר, מיונז תפוח אדמה ועוד.
  • המנה הראשונה – המנות הראשונות באירועים הן קריטיות, שכן הן משאירות את האורחים לריקודים וכמובן גם למנה העיקרית. מבין המנות המוצעות ניתן להזמין שטרודל בשרי, מוסקה, שניצל, עוף כרעיים בתנור, דג סול מטוגן, סולומון בתנור וכדומה.
  • המנה העיקרית – וכאן אנחנו מגיעים למנה שכולם מחכים לה. במסגרת המנות העיקריות תוכלו להפתיע את האורחים ברולדה הודו, פרגית, בקר ברוטב פטריות או שיפודי עוף טעימים בגריל. כמובן, אי אפשר שלא להזכיר את התוספות המגיעות עם המנה: אורז ירקות, אפונה וגזר, פסטה הונגרית, תפוחי אדמה ברוזמרין ועוד.
  • ואי אפשר לשכוח את הקינוח –לאחר המנה העיקרית הדשנה, אפשר לעבור לקינוח. כל הקינוחים פרווה, כמובן, וכוללים גלידה אישית, סופלה וכדור גלידה בצד, קינוחי כוסות או פירות העונה.

ויש גם תפריט חלבי

כמובן קייטרינג כשר הרב מחפוד בשרי מתאים לאירועים גדולים כמו חתונה אשר מתקיימים בדרך כלל בערב. אך לפעמים אתם מעוניינים לערוך דווקא אירוע בבוקר, דוגמת ברית מילה, ואז תוכלו להזמין קייטרינג חלבי לאורחים שלכם, כך שיוכלו להתכבד היישר לאחר התפילה בבית הכנסת. המנות המוגשות בקייטרינג חלבי מפוארות לא פחות מאלה של הקייטרינג הבשרי, ואפשר ליהנות מדג סלומון, רביולי, מגש מאפים, פסטה ברוטב או בלינצ’ס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות