ירושלים לכולם – יום גיבוש בירושלים

אתם לא רוצים לפספס את המבצע הזה:

ירושלים, עיר מדהימה, אהובה, קדושה, מלאה בדתות בסיפורים בהיסטוריה וביופי, מזג אויר צלול כיין כדברי נעמי שמר. העיר ירושלים מלאה במבנים ואנשים שכמו חיים בתקופה עתיקה יותר עם עבר עשיר והיסטוריה מרשימה.

אם כבר החלטתם לארגן יום גיבוש בירושלים, קבעתם תאריך, ספרתם את  כמות המשתתפים ארגנתם הסעה, קיבלתם תקציב, כל שנותר לכם הוא למצוא את הפעילות המתאימה – האמת זה האתגר הגדול, מרוב שיש אינסוף אפשרויות מעניינות מסקרנות ומרתקות קשה להחליט מה לעשות בעיר המדהימה הזו.

מבחר (חלקי) לפעילות בירושלים:

העיר ירושלים בחודשי הקיץ עמוסה בפעילות ענפה מעניינת צבעונית מושקעת בכל שעות היום והלילה. אם תרצו להגיע לפסטיבל האורות או לחוצות היוצר בחודשי הקיץ וליהנות מהפקות מדהימות של העיר זו אפשרות, אם תרצו בשעות היום יש מגוון עצום של אפשרויות כמו – סיורים בשווקים, בשכונות, במאפיות, במגזר החרדי, במשכנות שאננים, בנחלאות העיר, סיור בעקבות הרצל, סיור בעקבות מונטפיורי, סיור בהר הבית, סיור בשדרות ממילא, סיורים אורבניים, סיור אופניים מודרך, סיורים בסגווי, סיורי גרפיטי, סיור בבית משפט העליון, סיורים בכנסת ועוד.

בשעות הערב העיר מציעה סיורי ברים, סיורים קולינריים, סיורי עששיות, סיורי סליחות (בתקופה) סיורי חנוכיות בחג וכמובן שהיד עוד נטויה.

יש מי שירצו לטייל בגן החיות התנכי, או לנסוע במעלית הזמן בעיר דוד המרתקת מלבד זאת כמובן שתמיד יש את הכותל, וביקור בשוק.


אולי יעניין אותך דגשים ליום גיבוש מוצלח


בתי מלון?

אם בחרתם לראות הופעה של אומן או להקה, קונצרט או הצגה אולי תשקלו ללון בעיר במגוון בתי מלון בוטיקים שמציעות גם ספא מפנק, ארוחות איכותיות ואווירה שיש רק בירושלים.


להזמנת מלון בירושלים במחיר מוזל לחצו כאן


ירושלים בחורף? בבקשה:

אם אתם דווקא בחורף תרצו להגיע לירושלים אז אפשר לעשות סיור טעימות בשוק המקורה של מחנה יהודה, כמובן שתמיד יש סדנאות בישול של שפים, ביקור בטחנות הרוח וסדנת יין, גם בחורף האווירה קסומה וירושלים יפה תמיד.

רעבים? מעולה

מבחינה קולינרית ירושלים עשירה במגוון הצעות, החל מגלידות בטעמים מיוחדים, מאפיות, חנויות של חלווה בטעמים שאפשר לראות רק בירושלים, מסעדות מהמטבח הבוכרי, המטבח הגרוזיני, המטבח הספרדי, המטבח הערבי, המטבח האשכנזי ועד חומוסיות ודוכני רחוב עם מאכלים שאפשר לטעום רק בירושלים, בנוסף אפילו דוכני מזון ומשקאות מיוחדים אפשר למצוא עם סיפורים מדורי דורות.

תחבורה בירושלים

התחבורה בירושלים מורכבת ועמוסה, יש רכבת קלה בעיר, יש תחבורה ציבורית, ובגלל מצוקת חניה קשה מומלץ מאוד להגיע באוטובוס מאורגן לרדת ולטייל רגלית.

לסיכום

כל אחד יכול למצוא פעילות מתאימה בירושלים שמסתירה את יופייה בין הרחובות הצרים, החומות שמקיפים אותה, העיר העתיקה והמבנים המודרניים. בקיצור האפשרויות כמעט אינסופיות ומיוחדות מאוד. בקלות רבה אפשר לארגן יום גיבוש בירושלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות